JOBB!

åh snart bär det av till praktiken, vill inte :( åh vill bara fara hem och lägga mig i sänge med emil och gosa :D de skulle va höjdpunkten över allt ! menmen , måste vänta yttligar 2 veckor :( men som tur så finns ju msn och cam  ;) ( if u know what i mean ) ;) hehe! jaja, dom senaste dagarna ha bara vare PISS! rent  utsagt! Orkar inte, BAJS!
fast de ända positiva är att de tar typ en kvart att gå dig sen 20 min att gå hem :) för då äre bar uppför, så ja få ju motion iaf ;) vilket är tur!
men jaja, nu ska ja väl börja att förbereda mig :)

PÖSS!


*pust* snargel!

ja snacka om att första dagen tog nästan kol på mig :( ha aldrig haft så ont i benen, plus att när ja gick hem så var de ju bara uppför! åh a ville bara lägga mig ner och sova! men ja kämpade på ;D
åh snacka om att ja saknar emil :(, nu har de gått en hel vecka, men känns som en månad! men detta ska vi klara, SÅKLART!
ja idag börjar ja kl 3 och slutar kanske vid 9- 10 hoppas ja, de va mina arbets tider igrå iaf :) sen ska ja väl jobba på lördag med, så ja blir ledig fredag :) och då ska ja fara hem till älsk och GOOOOOOOOOOOSA! AAAAAAAAAH :D

jaja, nu ska ja gå ner och va social, hoppas att de gå super bra för mina klasskompisar på sina ställen :)

PUSSSS


Framme!

ja nu e ja framme i sundsvall och sitter hos emil mormor och morfar :) kom iggentligen igrå, men orkade inte uppdatera, för ja ville va social :)
jaja. men ja ha iaf stött på ett problem , dom på min praktikplats ville att ja skulle va i serveringen, men ja e ju lämpad att va i köket och de e ju där ja ska va, så ja ska hitta en ny plats, för ja kände inte ens mig välkommen när ja hälsa på.
Men ja ska ringa på restaurang viktoria senare idag, och HOPPAS på att dom vill ha mig där :)
så så kan de gå!
Plua att ja och andreas bo typ bara 1 km från varann! coolt, så vi ska bowla, se bio och annat kul tsm :)
jaja, men nu ska ja va lite social!

PUSS på er!


ström!

ja idag bär de av till ström, ska sova hos emil´för de bli lite längra sovmorgon imorgon då, eftersom ja ska ´med bussen som går kl 9 :) för imrgon ska ja till sundsvall :D yeey!

jaja, just nu iaf sitter jag och äter en nyttig lunch som består av brocooli, fullkornspasta, äpplen  och saft :):) mumma!



plus att ja ha packat allt ja ska ha med mig, blev 2 väskor fulla :) menmen e man tjej så är man ;)
jaja nu ska ja äta sen duscha :) men ja kommer uppdatea efter varje dag på praktiken :)

PÖSS

lååååååååååååååååååååååååååång dag idag!

ja dagen började med att vi bakna runt 7 och gick och åt frukost, sen for vi iväg till stället där vi skulle laga mat! och ja vi kom hem därifrån för ungefär 1 timme sedan, och sprunge å sprunge ha man gjort! fram och tillbaka, men konditioen och muskler får man ju iaf ;) så man bli llite mer muskulös =) ja ska ba irja skicka bilderna på oss sen :D snacka om att dom ser roliga ut ^^, jaja, men nu ska ja vänta på att älsk ska höra av sig, sen blire nog sängen direkt :)

Byebye babes!

bilder från klassens 150 dagars !

här kommer lite smått och gott =) ursäkta den dåliga kvaliten på bilderna, men min mobilkamera e inte så super ;)



här ska vi till och beställa :) Irja&Andreas

Moa&Malin :)

Anna :)



Jag&Stefan :)



Lite drinkisar och OOZE :)



blev en hög, och detta va inte allt  ;)



Sen kom Marika, Kurt och Wiberg :)



Wiberg början på bruuun :)




Och Wiberg blev bruuun :) plus amande där bak xD

ja de va våran mys kväll på hörnet de :)



 


MATMATMAT!

åh va ja vill ha mat! MATMATMAT! hungrig som en gris =) men ja ska väl ta och fixa lite mat =)
ja och idag har jag mest bara sutte här och sörjt :( ne skojja :) hoppas älsk har de bra på sin första dag iaf, men de vet ja att han har =) få väl bara sitta och vänta på att få träffa han!
jaja nog om de! imorgon ra de av till oviken och norskarna! kulkul!
så ja måste packa nu efter maten.
sen blir ja så le på min mobil med, CPar sig hela tiden! me´n bra är den iaf ibland :)
men nu ska ja koka makaroner och fiskbullar :)

BYE!


hemma igen!

ja nu är jag hemma :( *snyft* , men skönt ändå :) älsk kommer väl höra av sig snart hoppas ja :) åh saknar han så mkt redan, hur ska dessa 5 veckor gå :( , men som tur ha så ha ja underbara vänner :)
så man få väl härda!
hm ja ha även vare ute och gått nyss, sköönt! fast lite blåsigt, men man få bara klä sig efter vädret :)
och ja ser jätte fram emot att fara till mormor och m orfar : D åh va kul! och vi ska även hitta tyg till min bal klänning som susanne ska sy :D YEEEEY!

aja, nu ska ja dushca !

TRU LOVE THAT NEVER ENDS! <3


Denna dag kommer jag alltid minnas som dagen D!

ja nu ha vi nästan nyss komme hem från ö-sund ! *pust* visst äre jobbigt och så, men ändå lugnt, för ja försöker tänka på de posetiva :) och de är att vi träffs "snart" :D och vi ha ju tele so NP!

ja sen ikväll då ja kommer hem ska ja väl packa och göra klart , för på tisdag far vi till oviken och ska träffa norskarna igen :)
så vi kommer hem på torsdag,!
sen på fredagkväll far ja till jan och susanne och sover över tills lördag, för då far ja till sundsvall på min praktik, ja ska va på "The mercat cross" fint ställe värkar de som :)

jaja nu ska ja återgå tilll mitt, hörs sen lovers!


Värsta dagen nånsin!

ja just nu så sitter jag och kolla på keeping up with the kardashians och är med hundarna! Emil jan och susanne är hos Rolf, ( emils farfar ) för han fyller år på måndag, men ´ja som sagt så far ju Älsklingen till lumpen imorgon :( snacka om att ja inte gillar de, vissta ja ska på praktik om en vecka i sundsvall däe ja ska bo hos emils mormor i 5 veckor, men de betyder ju bara att ja inte kommer träffa hinom på ungerfär 6 veckor :( och det e inte säkert att han kommer att kunna prata telefor hela tiden heller! åh imorgon och idag är dom värsta dagarna nånsin :( men som tur så ha ja vänner som stöttar mig, plus att ja ´ha ju även studenten att tänka på :) så ja få väl bara längta som satan till sportlovdet då =) och somsagt vi kommer ju bara att längta mer och mer efter varann :), så ikväll ska vi ha VÄRLDENS mys kväll ;)

jaja, lite info om vad ja igentligen gjort nu när ja inte ha uppdatera, ja jag har igentligen bara vare med emil eftersom han ska fara, sen va vi ju och bada på pigg och frisk, snacka om att de va mysigt, ha bilder hemma som ´ja få lägga upp imorgon då =) ja sen ha vi bara ta´ge det lugnt och vare hemma hos honom!

så men nu ska ja ut med hundarna , men hörs sen då!




Äntligen!

ja som ni kanske ha märkt så haja inte uppdatera på AS länge ! men ja tänkte att ja skulle ta en lite paus mellan jul och nyår! plus att min dator hakade sig varenda gång ja skulle logga in :S as konstigt, ja men iaf, ja ha lite att ta igen, ska lägga upp massa bilder, ha massa bilder hemma hos emil med sóm ja måste få tag på :) men de blir nog inga problem! ja ja ha iaf vare hos äälsk hela veckan, och han kommer nog idag eller imorgon :)
sen på fredag ska vi ju bada bubbelbad och mysa .) för om 2 veckkor far han : (NEEEEJ!

jaja, men nu ska ja äta mina nudlar sen se film :)

KÖSSSS


RSS 2.0