GOD JUL =)

ja äntligen dagen man har längtat efter :) JULAFTON :)
ja jag har iaf nyss duschat och ska väl snart äta nå gott =) godis kanske ;)
hm vet inte om ja kommer uppdatera nå mer idag, kommer lägg in alla bilder imorgon isf =)

men ja vill önska alla en riktigt GOD JUL!

SMACK!


23 december =)

JAA! bara en dag kvar till JUL :D och ja e så så så nyfiken på vad ja kommer att få =)
 fast ja vet några!
hihi, busigt, ja idag har ja vare och träffat malin :) de va kul! länge sedan man sågs.
sen ha ja nyss äte med, gott för lilla magen, så nu ska ja väl ta och dekorera mitt pepparkakshus, så jä lägger upp bilder sen om hur de vart =)

 

SMACK!


mina julklappar från SAIE ;)

ja här kommer då de ja fick av mina vänner :D

En skit snygg tröja och halsband :D




lösnaglar :)




och e jätte fin ljuslykta :)



mina vänner e så underbara :D

sjuk :(

åh igår mådde aj inte bra alltså : ( hosta hosta hosta : ( och ja höll älsk vaken jätte längge! stakarn!!

jaja idah va sista dagen på skolan :D yeey! gjorde muffins och öppna paket :) ska lägga upp bilder sen va ja fick av andreas irja och stefan :)
måste bara köpa batterier till kameran :) sen igår var även ja och emil och hämta carro och terry i stan :) gick as bra :)
och carro berätta att avatar inte va lika bra som hennes förväntningar, så ja ska gå in med en medel inställning då ja ser den iaf :) så man inte bli besviken :)
ja se så, ja snart JUL :D åh alla klappar och maten! typ de bästa som finns!
sen ska ja även ringa till coner för de e dom som ha hand om puben på dansen i år, och höra om ja kan få jobba den kvällen och tjäna lite money ;) inte alls så fel ;)
jaja, nu ska ja damsuga! *pust*, men mamma bli ju iaf glad :)

 

SMACK!


bakning av pepparkakshus :)

ja nu ha ja satt i hop vårat pepparkakshus :) har inte dekorera de än, ska göra de på onsdag :)
men här e början :)

plattorna :)



smälter socker :)



pappa hjälper att sätta ihop de :)



färdigt :) ( ja nästan )



åh de kommer bli så fint de då e klart =)

mår sämst!

åh ja håller på att bli sjuk känner jag :S inte roligt! hoppas att ja inte bli de på jul som för typ 3 år sedan :( menmen, emil få ta hand om mig :)
ja nu är de bara 2 dagar kvar av skolan, inte mkt alls! plus att vi ha ju bara 1 lektion imorgon ( tur ja stannar hos älsk ), sen ha vi fika och julklappsutdelning på tisdag :)
kulkul!
åh ne nu ska ja och älsk beställa pizza och mysa :D

BYE!


julgran :)

ja och älsk är ensamen hemma hos honom så nu ha vi värsta ansvaret ;)
nem ne nyss ha vi vare ute och letat en gran ;) och vi hitta en super fin, men vi ska komma tillbaka och ta den, för dom skulle ha skoterkurs där vi va, och lite pinsamt att komma med en gran mitt bland alla ;)
sen senare ikväll ska vi laga fläskfille och potatisgratäng :) MUMMA!
sen bara vanligt mys :)
jaja, ja hoppas de gick bra för stefan och andreas igår, men de gjorde de säkert :) 
jaj, nu ska ja ta och tvätta ruff :)

 

SÅ JÄVLA LE!

åh ja vet inte bad de e med mig idag, men a e så irriterad :S fast de e bara för att de ha gått så dåligt då ja ha gjort allt !
men imorgon ska ja till älsk och då blir allt bra igen :)
sen så ha vi inge mer kvällsrestaurang :D YEEY! sen så är de LOOV, sen praktik, sen STUDENTEN!

är de nån mer än ja som längtar till stundenten? :)

men vi hörs imorgon babes :) PÖSS!


Snart SLUUUUT!

Yes nu är snart dagen till ända, ska bara ha svenska nu så sen e ja klar : ) ikväll vet ja inte va ja ska göra, ska väl bara ta de lugnt, och kanske om ja orkar så ska ja laga ischoklad :) men de få ja se ;)

jaja hörs senare babes!


ASIGT JÄVLA RÖTT!

ja orkar inte uppdatera mer, så ja går och lägge mig :)

GODNATT!

snyggaste jackan någonsin!

åh hitta VÄRLDENS snyggaste jacka idag, måste bara köpa den sen :) DET ÄR ETT MÅSTE ;)
ja min dag har då bestått av matlagning på norrgård, julklappsshoppande med irja, andreas och stefan, och MYS med älsk :)
och imorgon blire sista kvällsrestaurangen, SKÖÖNT ;)
sen har ja äntligen fått en praktikplats i s-vall, och ja ska bo hos emils mormor och morfar :) de ska bli kul :)
jaja, snart ska ja ut och gå, sen ska ja ducsha, sen blire nog bara datorn :)



hii en bääääbis jag ;)

promenix!

ja nu ha jag och padji tage en lång och sköön promenix :) hon kommer snart igen :) då ska vi mysa :)
jaja, hade prov idag, gick fatiskt bra :) , G hoppas ja på iaf!
och nu ha ja iaf en praktikplats, eller ja ska ringa imorgon, emn de e iaf fixat :) SKÖÖNT!

nu ha ja väl inte så mkt mer att säga! SOO LATER

 STUDENT 2010 <3

Gratis bio!

nu har ja blivit medlem på http://gratisbio.se/ :) så ja tycker ni ska bli medlem där och skriva mig som värvare ;)

snart slut på skoldagen!

yees, nu äre bara teckenspråk kvar, sen så äre slut på måndagen, snack om att ja var förvirrad imorse, kändes precis som tisdag :) menmen, veckan kommer ändå gå fort :)
och i helgen ska ja och älsk va hemma och ta emot carro när hon kommer :D YEEY!
och ja vill så gärna öppna alla julklappar NU NU NU :D LÄNGTAR!

jaja, få väl uppdatera mer sen!'


trött!

ja då va man klar med allt julgodis då :) orkar inte göra nå mer! ja tycker de räcker.. jaja, snart äre LOOOOOV :D de tycker ja att vi förkänar, som vi ha slite :)
vi ha bara den här veckan, och två dagar nästa vecka, sen äre loooov :) YEEEES!


knäck =)

ja nu ha jag och älsk gjort knäck =) eller de va väl för ett tag sen, älsk ha iaf åkt hem :(
men här kommer bilder, och en bild på granen som ja klätt :D


knäcksmet :D


älsk ha förberett formar :)


de kokar för fullt :)


här är iaf en plåt :)


sen ska ja baka ischoklad, MUMMA :D



här är då granen :D fiiiiin :)

mys!

nu är man ny duschad och har nyss smörjt in mig med brun utan sol ;)



så nu ska vi upp och kolla på filmen vi hyrt, de blev "LA giggalo" hoppas den e bra :) sen ska vi dippa morötter och äta ostbågar ;) JAMMI!

men jaja, godnatt då babes !

lussebakning med älsk :)

nu har jag och älsk bakat klart alla lussebullar :D här kommer lite bilder :


Förberedelser :)


Deg på väg :)


degen jäser


älsk håller på att baka ut degen :)


min två första bullar :)


här håller dom på att gräddas :)


min och emil specialare ;)


här e lite mer, mumma, dom e inte lika "välgräddad" som dom ser ut ;)


här har vi då bagarna :D


imorgon ska vi då baka knäck, ischoklad och annat :)

vakna ganska tidigt!

jag och älsk vakna typ vid 10, sen gick vi och åt fattiga riddare :D MUMMA! sen for vi neer och åkte skridskor, jobbigt men kul !
ja sen efter de, de vill säga typ nu, så ska vi fika, sen ta de lugnt, för vi ska inte baka förens efter maten :)
och ja vet att emil kommer äta upp all deg XD


fredagsmys!

ja nu har snar tännu en dag gått, och närmar och märmare blir de ju till jul ;) KUL!
sitter här med älsk just nu och ska ha fredagsmys, fast ja läste på carros facebook att fredagsmys är latin för "full hemma" ;) kan ju va sant för vissa ;)
jaja, vi ha hyrt nya terminator, så man få väl se om den e nå bra :)

jaja, godnatt alla!

JAG ÄLSKAR DIG EMIL HJORTZBERG!


nått fel :S

ja nått måste ju va fel på mig.. just nu sitter jag och diggar till basshunter XD ja herregu! menmen, snart ska ja fortsätta att städa mitt rum tills älsk kommer! åh *pust* är så mkt kvar att göra, men ´ja ska nog hinna, plus att vi ska åka skridskor direkt typ när han kommer :) AS KUL, blir första gången ja åker i år, men de ska nog gå bra :) sen ska ja ta massa bilder :) både på skridskorna och bakningen ;)

jaja, later!

 

blääÄÄ!

ja huvva ja! ja andreas du fattar va ja menar, de e nått som ja inte ens vill ta upp här! BLÄLÄBLÄ!
nene, nu ska ja få ut de ur huvve och gå ocj ägga mig, är trött som en säck potatis!
vill önska mina vänner en trvlig och rolig helg, för de kommer ja att ha ;)


NATTINATTI!

mina söta strumpor :D

åh mina strumpor som ja fick av JAN e så sköna :D och dom är så söta :D



jaja, sen ikväll ska ja väl ut och gå som vanligt! vara nyttig är de nya modet ;) haha nejdå, men ganska nyttig iaf ;) ja sen ha ja väl inte så mkt mer att säga, förutom att ÄLSK kommer imorgon, och vi ska ha mys helg med bakning och skridskoåkning :)

slutet på en bra med jobbig dag :)

åh nu ha vi haft andreas och stefans projektmiddag :) kul vare, men jobbigt, så nu ska ja och älsk slappa och äta tårta :) och ja ja vet, käftsmäll ;)
sen fick ja ett par as coola rosa ulliga strumper av JAN :D woho vad han är snäll =)

jaja, godnatt på er nu då älsklingar!

pepparkaksdeg!

åh äte för mkt pepparkaksdeg  :P tjockis jag ;) or NOOT!



idag ha ja bara kagat mat, just nu pratar ja med PADJI :D kul!
sen imorgon blire stor middag :)

jaja, ska duscha nu!

Mina nya leggins :D

ja här kommer en bild då på mina leggins :D

as snygga :D

jaja, men nu är godnatt för lilla prinssesan  :) och nattínatti på er :)


matmatmat!

MMMM nu blire mat :D äntligen, är så hungrig :) senare ikväll ska ja väl gå ut och gå :) sen ska ja lägga upp bilder på mina nya leggins :D

PÖSSSS


GEEERD ÅTER IGEN GEERD

ja som sagt så talar rubriken för sig själv! men dag är förstörd och ja orkar inte skriva mer :)

skriver mer då ja kommer hem :)

Bilder från helgen :)

ja här kommer lite bilder från helgen, på mig hundaran och älsk :D

Första bilden på mig och ruff :) han är helt utslagen ^^



Älsk och morris :) nyvakna ^^



älskling posar ;)



"why so serious" ^^



alla mina 3 favvis killar ;) morris kittlar emil :)



RUFF :D



MORRIS :D



helt slutkörda :) <3


ja de va dom bilderna ja ha tage i helgen :)

VARMT!

ja nu sitter ja här vid datorn igen! snacka om att de e varmt här, de e typ 28 grader, visst ja tycker om när de e varmt, men man måste ju inte överdriva för de :P jaja, nu sk aja snart gå och duscha sen ska vi mysa och kolla  på film :)

NATTI NATTI ALL! <3


älsklingen!

nu är ja framme hos älsklingen :) vi ska ta och äta lunch nu, mums ha inte hunne äte någe än :) men jaja!

hörs senare loovveliis!


stor lussebulle :)

hihi ja hitta nyss en lussebulle som mamma ha bakat, och den va lika stor som min hand, plus att den va fet :D fast jäkligt go vare kan ja då säga ;)


blir så le ibland!

åh att min mobil alltid ska krångla, nu vill den ju inte lägga in bilderna ja ha tage :@, men ja ska få in dom tills ikväll iaf :)
åh mamma ha baka lussebullar dag, snacka om att de luktar jul hemma :)


trött!

åh förlåt för att ja inte skrev igår, var så trött efter kvällsrestaurangen!
men ja ska lägga upp bilder senare :)

PÖSSSSS


SPA MEN ÄLSK :D

nu har ja beställt en spa vistelse för mig och älsk =) vi ska bada i bubbelbad i två timmar och äta frukt, dricka gott och doppa frukten i choklad :D ÅH VA MYS VI KOMMER HA :D


fy f****

ÅHHHHHHH va förbannad man kan bli, skulle fara och ta ut pengar på automaten nu, för man har ju fårr studiebidraget och allt, men då märkte ja att ja inte hade fått de, så ja gick in och fråga, då sa hon att första gången få man en check, eftersom ja ha bytt från handelsbanken till swedbank!
och hon sa att en check ligger nog hemma och väntar på mig!

FY F**** va arg ja e :@


RSS 2.0