STHLM!

ja nu har man yss komme till sthlm typ :) ska hämta valpen imorgon :) spännande! men ja kommer tyvär inte kunna uppdatera på hela helen tyvär :/, eller jo på söndag då ja kommer hem :)
men vi hörs då snyggingar ;)


nytt armband

ja nu har ja beställt ett nytt armband från http://cocoo.se så här ser de ut :)'


as snyggt ;) kolla in sida vet ja, länken hittar ni även längst upp i min meny :)

YES!

nu är ja äntligen hos min älsk igen :) så nu har vi satt igång och baka bular :) myspys, hoppas att dom blir super duper goda :) men de tro ja nog;)

sen har ja vare med super sööta silver hanna idag ;) vi åt på pizza med nicklas och sara :) AS kul att få träffa dig igen, hoppas de blir snart igen ^^, sen sa ja även hejdå til sara, men hon kommer ju fler ggr ;)

jaja, PUSSSILISMASK som padji bruka säga ;)


överviktig :S

ja denna katt tycker ja då allmänt synd om : / visst han r sööt xD haha, men kul att leva så då, kan ju knappt röra sig! slår vad om att han ligger där på sin lilla "kungatron" och blir matad av en såkallad "animalfeeder", eller vad vet ja ;) hihi


ZUMBA!

nu håller jag på att ladda hem den nya träningsvideon ZUMBA :D snacka om att de ser roligt ut, så ja gatt bara ladda hem den första skivan :) den finns även att köpa :) minns inte vart, men bara att kolla runt lite på google :)


GodMorgon! eller god och god för mig :/

då vaknar man av att tandläkaren ringer och säger "du kan tyvär inte koomma på rutinkoll idag, för ...... är sjuk", de ha typ hänt dom senaste tre månaderna, så ja ha inte vare dit än, men varför klaga, ja HATAR tandlläkaren, just de, HATA dom.
dom gör ju bara illa en endå så : /
jaja men de ska inte förstör min dag, jag nicklas och sara ska antingen äta lunch eller middag tsm :) blir roligt!
men nu ska ja packa, för far till älsk med 18.00 bussen



bilden lite random^^

tråååk !

ja nu har ja as tråkigt, och då kan ja passa på att visa vad ja ha i min nessesär :) som sagt ja ha tråkigt xD

  1. Lóreal Paris - GlamShineBlush
  2. Roughe
  3. MaxFactor - Age Renew foundation
  4. Spegel
  5. Lévres Fix'intense - läppglans
  6. Parfym
  7. Body shimmer
  8. isaDORA - taffeta pink läppstift
  9. eyeliner
  10. Lóreal Paris - platinum ögonskugga
  11. isaDORA - boost up mascara
  12. isaDORA - build up mascara
  13. Guld eyeliner
  14. miniläppstift PINK
  15. Täckstift
  16. ögonskuggspensel
  17. ögonskugga
  18. roughe
  19. borste
  20. isaDORA bronzing powder
  21. Puder

haha ja där ser ni vad som ömmer sig i min lilla nessesär ^^


skämma bort mitt hår ;)

ja n har ja vare och köpt shampoo,balsam och hårinpackning för mitt hår! lyxlyx för mitt hår iaf :) så nu ska ja väl kolla om de bli nån skillnad, men de tro ja nog :)


MUMMMMMS säger mitt hår ;)


Hemma igen!

ja då var men hemma igen :/ saknar dig redan älsk :) men vi träffs imorgon :D ja och på bussen så satt de två killar som först prata om wow, sen kom dom inte på hur mkt sprit dom tålde, ja de va iaf kul att lyssna på xD, ja sen idag ska ja väl hjälpa mamma och tvätta, sen ikväll kommer nicklas med sin tjej sara :) blir kul att träffa hon :) men nu ska ja ner och tvätta :)

later babes!


Family guy

nu har vi nyss äte luch och ja ska kolla klart på family guy :) har sett hela 7 sesongen och ska börja på den 5e :)
vet inte hur ja kunde gå från att hata dom till att älsk dom :) menmen, dom e bäst!



PÖSSS

Morning!

nu har jag och emil nyss vaknat :) ska snart äta frukost! sen måste vi skynda hem för morris är helt ensam : /, föresten här ommer en bild på han :)

as gullig :D

ja ja, sen ikväll ska vi bada :) de längta ja verkligen till.
men nú ska vi äte frukost :)

bye bitches ;)


awww!

awww här ser ni en trött älsklin :)





han är så söööööt :D

Besök!

åh nyss ha ja haft besök av OLIVIA och SIMON :D länge sen sist stumpan :) vi skratta och åt kakor, som vanligt kanske :) sen ska ja träff henne då ja far till stan i dec oxå :) YIPPPPPI!



gammalt kort med skit samma :)

Fullproppad!

åh n har jag och älsk äte upp middagen ja lagade :) det ja gjorde var snitzel med potatis kroketter och bea :) sen tog ja ett par stora vinglas och frostade kanten på dom för lite extra mys känsla :) plus att vi hyde en jätte bar film, den hette "race to witch mountain" as bra :) jaja, älsk står i duschen nu, sen ska vi se mer film och bara mysa med godis :)


Godnatt babes :)


Hemma igen!

ja igår hade jag och älsk värsta mys kvällen så de varför ja inte uppdatera så mkt :), och vi ska ha mys ikväll med , ensam hemma :D så ja ska laga mat och vi ska äta mkt godis me :)

men hörs sen godingar!


trött fortfarande : (

åh vakna kl 9 av alarmet som ja ställt bara för att ja inte skulle försova mig, för ja ska ju till älsk snart =) hm ja ha bara hunne duscha och föna håretm men ja e som sagt lat ^^, men vi ska springa sen då ja kommer så ja e inte jätte lat :)  memen, nu ska ja fortsätta att fixa mig :)

byebye babes!


trööööött!

åh vad  ja e trött : ( måsste upp och sova nu, kommer slockna på en gång, men som tur så är LOOOOOOOOOOOOOOOOOV :)
hörs imorgon babes!


vinter+looooooooooooooooooooooov!

när jag och älsk vakna imorse så var hans första ord då han kolla ut "woooooooow", ja då förstod ja att de hade kommer mer snö :) visst de är inte så mkt, men roligt med lite å :) , sen idag är min första LOVDAG :D YIPPPPI! kommer va med älsk hela lovet, och på torsdag så far vi och hämtar ruff :D
sen hoppas ja att vi tar ut skotern snart, men kanske måste komma lite mer snö andå ^^

kanske såhär mkt :



jaja, hör sen babes!


sovgott!

ja som ni kanske förstår är det ju onsdag och kvällsrestaurang, så ja ha inte kunna uppdatera förens nu : ( , känns lite tråkigt men men ,  imorgon är en nu dag och nya friska tag :)

PUss alla sötisar!


Sääääääääääng!

åh ja e så less nu på skolan, och är trött jämt : /, men snart äre lov =) plus att älsk ska komma och äta på norrgård imorgon, med svärmor och svärfar :)
jaja, men vi hörs imorgon snöggingar!

NattiNatti på er.
Pusss *smack*


Morot!

ja på nått konstigt sätt så är jag helt besatt av morötter, tror att ja själv kommer bli en snart ;)



men de få ja hoppas att ja inte blir ;) men  gott äre!
ja idag har inte hänt så mkt, bara laga mat oc sutte här, jag och pappa ska väl ut och köra sen hoppas ja :) så ja kan ta körkortet nån gång :)
 
jaja, hörs sen babes


STUDENTEN!!

ÅÅÅHHH va ja längtar till studenten, allt roligt och sånt :) vill att de ska bli nu, de ända ja kan se som e negativt med studenten är att alla min vänner far :(, men kontakt ska vi ha :)
här kommer 2 bilder ja hitta å mig och emil förra året XD





ja kul vare, och ja känner att min student kommer bli ännu roligare :D
jaja, ska nog gå och sova nu,
GODNATT ALLA :D


Åter igen!

ja nu är det återigen måndag och sitter på tråk GERDS lektion, ÅÅHHH finns inge drygare!
Idag ska ja försöka lägga upp lite roliga bilder :)fast få se om jag hittar nå roligt :)
men men , nu ska ja fortsätta med denna plågosamma lektion,

hörs sen sötooon!



ååhh :(

åh förlåt för den dåliga uppdateringen, men de e så svårt att uppdaterna när jag är hos emil, för vi gör så mkt annat :) men nu blire annat :)
ja ihelgen har vi bara tage de lugnt och myst, och äte gott :) igåår för vi till mats oc träffa eml gamla klasskompisar , jätte roligt! så nu ska ja väl ta mg nått att drika , hörs sen godingar!



Puss på dig gumman :) (detta kort togs då jag var rödhårig, va tycks? ;) )

Frukost!

nu har jag och älsk nyss äte frukost och är jätte mätta :) idag vet jag inte vad vi ska göra, men de blir nog nå jätte roligt :) emils mormor och morfar kom igårkväll plus att vi såg den nya filmen wolwerin :D eeller hur den stvas, AS JÄVLA BRA!

den MÅSTE ni se :) plus att han är så jävla snygg ;)

 


Godmorgon!

ja nu så ha man vaknat och komme till rätta, eller kanske inte :) mamma kom som vanligt upp och väckte mig, så de va ju bara att kliva upp eftersom ja inte kunder somna om ^^ men nu har ja iaf tid att fixa mig och se på film :)

jaja, så vad ska ni hitta på ihelgen då? :)

plus tt ja hitta denna bilg ^^



visst jag gillar hello kitty, men skulle aldrig ta på mig n, lite för pretty ^.<

Sova sova sova!


ja nu blire till att säga godnatt till er alla och hoppas ni får en skön skönhetssömn som ja nu ska ta :) så hörs vi imorgon :)

Puss alla snöggingar!





Drinkar!

Här kommer bilder och recept på drinkarna vi gjorde ( googlade bilder ;) )


Alexander


4 cl gin
2 cl vit kakaolikör
4-6 cl grädde

Skaka med is i en cocktailshaker.
Sila ner i ett cocktailglass.
Dekorera med ett rött körsbär om det inte känns för fjolligt.




Birdie Nam Nam


1 cl Vodka
1 cl Gin
1 cl ljus rom
1,5 cl Pisang Ambon

Häll samtliga ingredienser i en shaker
Skaka med is och sila upp i ett shotglas






Dry Martini


5 cl Bombay Sapphire gin
1 cl Martini Extra Dry

Röres.
Servera i martiniglas.
Garnera med en grön oliv




Strawberry Crush


2 cl Bacardi Razz
4 cl Martini Bianco
4-5 färka jordgubbar
3 cl lemon sweet ´n sour
krossad is
sprite

Mortla jordgubbar i ett highballglas. Blanda alla ingredienser tillsammans med krossad is i en shaker och skaka. Toppa med sprite och dekorera med jordgubbe och sugrör.





American Coffee


4-6 cl Bourbon
Brun farinsocker
Kaffe

Toppa med lösvispad grädde






Egg Nogg


Den klassiska drinken på alla amerikanska julkalas.

3 cl whisky
1 ägg
12 cl mjölk
1 tesked strösocker
lite salt

Servera i irishcoffee-glas eller vinglas.
Egg nogg är enklast att göra om man gör det i större sats.

Separera gulan från vitan.
Vispa samman gulan med sockret medan du sakta tillsätter whisky.
Låt blandningen stå och vila minst en timme.
Blanda vitan med saltet och vispa till det blir hårt blandat.
Blanda ägguleblandningen med vitan under vispningen.
Blanda sist i mjölken





San Francisco


4 cl Vodka
2 cl Crème de Bananes
apelsinjuice
stänk med grenadin

Skakas
Serveras med is i highball-glas




vi gjorde även några till men kom inte på vad dom hette :P men vill ni ha redan på mer drinkar, så är de baa att skriva :)

toppen på s****** ;)

hihi ja idag har det vare svenska nationella tal övning, och ja gjorde den :) och de gick as bra :D känne mig riktigt nöjd!
plus att ja vill lägga in bilderna från igår på drinkarna vi gjorde, men min mobil är cp och det går int att lägga över, så ja få göra de nån annan gång då :)
nu så sitter jag och pratar med älsk, och ska äta :)

PUSSS


stressigt!

åh förlåt för min dåliga uppdatering, igår var en sånn hektisk dag, men ikväll kommer många bilder att laddas upp :)

PUssss sötisar!

PUSSS!

aw är så glad att jag har min älskling :) vi har de så super toppen ihop :) HAN ÄR DEN BÄSTA! finns ingen som du Emil Hjortzberg, U and Me it will always be!





plus att ja ska passa på att säga Godnatt nu till er alla, för ja orkar inte va uppe nå längre :)
men Pussss på er < 3



kallt, burrrr!

åh sitter nog i världens kallaste hus och fryser som bara den : ( men de bästa är att ja ha beställt min STUDENTMÖSSA :D YIPPI, här kommer en bild på hur exakt den ser ut :)

 så jävla glad :D så jävla snygg den e :D


Sladda!

hihi ja nu har jag och pappa vare ute och sladdat :) gick AS bra :) så nu känner ja mig lite säkrare i min bilkörning iaf :)



( inte ja på bilden ^^ )


Hemma återigen!

nu sitter man hemma och har nyss äte :) de vart makaronpudding, MUMS! plus att pappa köpte min yoghurt som ja ville ha :) tack pappsen! ja sen ikväll vet ja inte riktigt va ja ska göra, bara ta de lugnt antar ja :) men ja måste bara säga, vilket väder :O snösnösnö så långt ögat når :)
men pappa sa att de kommer försvinna och han har säkert rätt :)

bilder från mig i morse :)





ESKEMÅ EMMILY :D hihi


SKOLA :@

ja nu är de måndag och vi sitter på tråk gerds lektion, den e SÅ tråkig, fattar nada helt enkelt, ÅH GERD :@ GRRRR!



men men, nu ska inte bara vara negativ, imorse då man vakna så var de mkt SNÖÖÖÖÖ :D och de e helt klart posetivt :) så i helgen om nu allt e klart ´så ska ja och älsk busa i snön :) kulkul!

jaja, uppdaterar mer sen snöggingar!


Godnatt kära läsare!

ja nu blir de till att sova för min del =) ska snart ringa älsk och säga godnatt till han oxå :) och imorgon är de skolan, tråkigt, men på tisdag är de mössprovning ! YIPPPPPI FÖR ATT VARA STUDENT!




Hemma!

ja då var man åter igen hemma, tråååkigt :( saknar emil redan!´men vi träffs på onsdag igen :)
ja ihelgen har de inte hänt ett dugg, bara en slapp och skön helg!
nästa helg kommer emils mormor och morfar så då blire roligt :)

menmen, ska göra nån nytta nu ^^ ´


burr!

idag är en ganska kall och tråkigt dag :( finns inte så mkt att göra, ska snart gå ut till älsk och hjälpa han, sen kanske det blir att bara kolla på film :)

ska träffa irjis sen och lämna naglarna :) ha inte hunnit med förens idag, så ja ska snart smsa hon ;) hihi

HAHAA hittade den här bilden på internet nyss ^^



KULKUL ^.<

nattinatti

ja nu sitter jag här och rakar benen ( för er som vill veta ;) ) och ska snart gå och kolla på film :) så ja säger godnatt till er alla nu :)

nattinatti pussgurker ;)


Hundkojja!

åh nu är snart hundkojjan som vi bygger till morris och ruff klar =) mkt påmpa och sjå men snart snart, och det blir SUPER bra :)
sen ikväll ska ja till irja och lämna naglarna som ja ha gjort, hoppas hon bli nöjd =)

jaja, hörs nå sen snöggingar!


Godmorgon världen!

Gomorron världen, här kommer jag, och jag har aldrigt nånsin känt så braaaaaaaaaaa!
åh vilken härlig morgon =) nyss äte frukost och ska snart duscha, för sen bär det av till ström =)
ska va med irja en stund innan ja far hem till älsk =)





Du är den bästa som finns < 3

Godnatt

Ja nu bär det av till sängs och sova! men vi hörs imorgon =)

Denna bild får avsluta dagen :)

så rolig :)


TRÅK!

ÅÅHHHHHHH ja fattar inte hur amn kan ha så tråkigt :@, blir så förbannad! plus att man är ensam hemma, så ingen att prata med heller, buuh huuh för lille mig ^^, ne men seriöst så vill ja ha nått att göra, någon som kan kommer med förslag så här sent på kvälls kvisten? ;)


hej

Helg!

yeees nu är det äntligen helg! ÄR SÅ SKÖNT.. nyss äte mat och har väl inte heller så mkt för mig! ska väl sitta här ett bra tag sen vet ja inte :) far till ström imorgon, de blir oxå kul, men ja slipper skola iaf ;)


Dagens outfit





Hörs sen!

min mobil

men ja ha ju glömt att visa min nya mobil som ja fick i fredags, som e typ den bästa mobilen i världen :)



AS SNYGG ^.<

sanning?

här är en borste som färgar dit hår medans du kammar de, vågar man verkligen lita på de? :S

va tycker ni?




Hemma!

ja nu har man nyss komme hem och pratar med älsk =) vi ska beställa mat he idag :) MUMS!
idag har vi bara förberett till imorgon plus att vi hade 6 gäster, gick jätte bra :)

Dagens outfit :



 

PUSSS


TRÅÅÅÅÅK!

ja nu sitter jag och pratar med emil, carro, tommy och ehb på skype, och för er som inet vet vilka tommy och ebh är, så kommer tommy från norge och ebh från nederländerna och är mkt bra vänner till oss =) men ja kan då säga att de ändå är TRÅÅÅÅÅK, för ja fattar inte ett dugg va dom pratar om, visst ja förstår engelska, men inte just sakerna dom pratar om !!!!
plus att ja måste hitta på nått att gära efter tio för att hålla mig vaken en timme till, men då kom ja på att ja kan ju göra irjas nagla =)
 och ja ha komme på värsta bra saken för dom, kommer bli super bra, ska snart gå och duscha, sen ska ja väl fortsätta!!

så... GodNatt alla sötnosar!



detta få bli dagens sista bild.. och som ni ser så är hon verkligen "evil" irja ;)

`PUSSSSS

Hårdrocksdag!

ja idag på skolan har de var temadag för studenterna =) kulkul, de va hårdrocks tema =) så vi i min klass klädde ut oss, här kommer några bilder =)





haha stefan hemma hos irja :)



:)



andreas hemma hos irja :)



:)



^^



jag och irjis ^.^



:)



^^



sista bilden får mattias, andreas, stefan och kurt stå för =)

så de var våran hårdrocksdag :)

PUSSSS alla!


Kallt!

kallt som tusan äre ute, inte så roligt att vistas ute just nu : / man måste ta p¨å sig mkt mkt kläder =)
så vad har alla haft för sig i helgen då?
min helg har vare jätte lugn och skön =)

nu ska vi äta middag, de blir karré :) MUMS!

PUSSS


Slappdag!

idag är bara en sån där slapp dag =) jag och emil tar de bara lugnt och spalr lite sple ^^, igår var vi i östersund, ja hitta en jätte fin koft och en mössa, sen även ett rosa läppstift =)

jaja, nu ska ja ut och hjälpa emil med hundkojan =)

PUSSS

ÅH!

åh vad ja verkligen vill ha långt hår, ska köpa nytt löshår efter julen = ) , det tar ju sån himla tid för håret att växa ur oxå... *pust*




ja och min jävla mobil kommer inte förens imorgon, blev så jävla sur då ja fick redan på de, ja iaf ni som inte vet vad de är för nån så kommer en bild här =)

SÅ HIMLA SNYGG ;)



PUSSSS

RSS 2.0