tråååk !

ja nu har ja as tråkigt, och då kan ja passa på att visa vad ja ha i min nessesär :) som sagt ja ha tråkigt xD

  1. Lóreal Paris - GlamShineBlush
  2. Roughe
  3. MaxFactor - Age Renew foundation
  4. Spegel
  5. Lévres Fix'intense - läppglans
  6. Parfym
  7. Body shimmer
  8. isaDORA - taffeta pink läppstift
  9. eyeliner
  10. Lóreal Paris - platinum ögonskugga
  11. isaDORA - boost up mascara
  12. isaDORA - build up mascara
  13. Guld eyeliner
  14. miniläppstift PINK
  15. Täckstift
  16. ögonskuggspensel
  17. ögonskugga
  18. roughe
  19. borste
  20. isaDORA bronzing powder
  21. Puder

haha ja där ser ni vad som ömmer sig i min lilla nessesär ^^


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

oj de va inte lite prylar! :D

Kram

2009-10-27 @ 18:18:15
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Denise

Hej vilken fin blogg du har! Hoppas du har haft en bra tisdag. Kika gärna in på min blogg, så kanske den blir ännu bättre!? Man kan aldrig veta förens man kikat in. Kanske gillar du den så att du vill börja följa den helt gratis med bloglovin(A)

Ha en underbar vecka

Kram från lilla mig!



2009-10-27 @ 23:41:53
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0