stan!

nu har ja nästa nyss komme tillbaka på min "dag" på stan med andreas :) vi började med att fika på weyns elle rhur de nu stavas : p sen efter de gick vi in i affärer och a hitta en godis bikini till mig som blir en överraskning till emil ikväll ;) WOHO! sen hitta ja tre par trosor, lösögonfranar och blad till min rakhyvel :) så nu ska ja börja fixa meg, sen blir middag :)

PUSS

Godmorgon

Godmorgon alla!

nu sitter jag och fikar frukost :) helt själv, ja tro ingalill och larsa är ooch tränar :)
ja idag ser min dag ut såhär, kl.3 ska ja möta andreas och vi ska fika och ha de mys =)
sen ska ja hem fixa mig städa rummet, för runt 7-8 kommer älsklingen :D åh fy fan va lycklig ja e! får alltid en sån där pirr känsla då ja se han :) ÅÅÅH!

ja sen ha ja väl inte så mkt mer att skriva, uppdaterar mer när ja kommer hem :)

laat! (men inte lika lat som stefan)!

åh ja ha inte orkat uppdatera idag, ha vare så trött, men nu tog ja mig krafterna till de :) så min dag ha vare både bäst och skit! för detta va ju min sista dag på praktiken här :D WOHO! så nu slipper ja dom! och ja få träffa älsk, och bästa av allt, ja få komma hem :) åh ja saknar irjis och padji och alla! men snart träffs vi :) och irja, vi fyller ju snart år :) då tycker ja de e dax för tårta, eller va säger du :)

jaja, imorgon blire sista fikat med andreas här iaf, tråk, men som sagt, han ha ju alla trevliga sundsvallsbor ;) vilket ja kommer sakna (NOOOT)! hihi! ne men nu ska ja cama med min älskling ( SO NICE )

men skriver mer imorgon :)

trött som ett as!

åh ja vill bara sova, men kan inte :P så fort ja lägger mig i sängen så blir ja pigg, och när ja kliver ur den e ja trött, hmm konstigt ^.<, jaja, börjar inte förens kl 3 idag ganska så skönt att jobba kväll eftersom då få ja sova längre :) hmm jaa, imorgon äre bio dax, måste höra vilken bio dom vill se så ja kan boka :) hoppas de bli "vägen" för den verkar jätte bra :)

men jaja, nu ska ja väl gå ner och äta frukost :)

hemma åter igen!

ja nu ha man hunne med att duscha och äte ett äpple :) åh fy fan va trög dag! vill inge mer nu! BARA HEM HEM HEM! men men, emil håller mig stark :) han är så stolt över mig säger han :) åh va gla ja blir! sen ska ja va ledig på fredag med, YEES! ha prata med marie och allt e klart :) så även de ska bli sköönt! jaja, nu ska ja se (som vanligt) på family guy :D

Älskar de!

Im so in love with my armyboy :)

sovmorgon!

åh nu ha ja hunne med att vakna, äte frukost, duschat och fixat med praktikpappaerna och kolla så allt är rätt ;) och de äre! men men, börjar jobba kl 3 idag :) allmänt sköönt! så ja hoppas ja slutar där runt 8, men de tro ja ;) hmm ja och på torsdag bär de av till bio, ja hoppas hoppas verkligen att de bli sherlock holmes eller vägen :) båda verkar så fruktansvärt bra :) sen popcorn till de :) sen på fredag kommer älsk :D YIPPI! MYSMYSMYS hela dagarna :) sen få ja äntligen fara hem :P jävla cp praktikplats! ja säger då de, praktisera då inte på oscars, då kommer ni verkligen att ångra er! jaja :)

nu ska ja ta och städa mitt rum lite, ser förjävligt ut!

åh kläder!

åh ja vill ha kläder :) kläderkläderkläder! fast som sagt, andra utgifter kallar :) men men kläder blire sen :) ÅÅHH!
men men, nu sitter ja och väntar på att emil ska sms så ja kan ringa :) åh dagarna mina blir bättre när ja få prata med han :)!! min SÖTMOS!
ja ska även bjuda ingalill och larsa på bio i veckan ;) men vi ha inte bestämt vilken än!! men den blir nog bra :)

menmen nu ska ja se klart family guy!
hörs imorgon...


ÄNTLIGEN HEMMA!

åh *pust* nu e ja äntligen hemma och ha ducshat! sköönt, kände mig så äcklig efter denna långa dag! idag har ja vare på "jobbe" och haft kul ;) eller hur andreas :) jaja!
och detta känns som de kommer bli en dryg vecka! den kommer inte gå fort alls! men man kan ju hoppas, eftersom älsk kommer hit på fredag :) och då blire lite shopping! ME LIKE! jaja , nu ska ja se på lite mer family guy :) e ju bara på 2 sesongen ;)

PÖSSS

träffat älsk nu! ^.<

åh nu ha ja vare och träffat älsk :) hans tåg vart 2 timmar försenat så as bra för mig :) men nu saknar ja han ännu mer!
men han kommer nästa helg ändå :) och då ska ja köpa hans prasent och vi ska köpa typ till min klänning :D WOHO! ja och va ska man göra nu då, hmm ja tro nog att ja ska se på family guy =)
så ja ska bara duscha:)
så ja uppdaterar sen!
Pusss!

Strålande morgon!

ja som sagt en strålande morgon, och inte för att vädret är bra, utan för att älsklngen ringde och väckte mig :D hihi! Sen få ja träffa han en snabbis ikväll! han kommer med sundsvalls tåget hit, för han ska byta till de som gå ner till sthlm, och då ska ja stå där och vänta på han :D så mys det kommer bli! PUSSAR PUSSAR OCH PUSSAR! och ja som sagt så fyller jag och Irja snart år med :) inte imorgon men nästa måndag !!! då blire tårta :) jaja, men nu ska ja ställa mig i duschen och sen äta frukost :)

Byeee!

Long time no see!

jaja, ja ha vare lat ja vet! men som sagt så ha min veckor här i sundsvall till mesta delen vare skit och ja ha inte haft nån kamera, etc! så ja ha helt enkelt inte orkat att skriva nått :/ menmen nu e de ändringar på de :)
nu ska ja va mer aktiv! för ja far ju hem om trots allt en vecka :D YEEY!
jaja men nu ska ja kolla på family guy och göra en ny header :D

SOO LATER!

RSS 2.0