tar de lugnt!

så nu har man vare ute och kört bil, äte med jocke och ragga hoting runt på motorcykel :) riktigt kul! nu är de bara att vänta på raggarträffen så ska ja vara chafför åt jocke !hehe

ja imorgon smäller de, nagelförlägning och fara till älsklingen :) och snacka om att de va många som tyckte att mina ögon vart läskiga i linserna :O men de tyckte inte ja :) ja tyckte ja va snygg! hehe
så nu ska aj vänta på att min brors hund kommer hit så ja kan vara hundvakt, och de e nu bara 4 dagar kar tills ja börjar ta mitt körtkort, för som dom flesta inte vet så fick jag e intensivkurs av mina föräldrar i studentpresent :) dom är så snälla!

menmen åter till verkligheten!

och stor tack till MALIN HÄGGLUND, Maaaaalinh.blogg.se för min fina nya designe :)


Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

fan va kul att du diggar den, du är varmt välkommen in i min värld hahah :))

2010-08-11 @ 21:43:13
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Malin

hihi :D

2010-08-12 @ 07:35:47
URL: http://maaaaalinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0